Το να «μένουμε σπίτι», δεν σημαίνει ότι δεν μπορούμε να γυμναστούμε για να κρατήσουμε το σώμα μας σε φόρμα και να φροντίσουμε την υγεία μας.

Ίσως ο περιορισμός των μετακινήσεων από το σπίτι είναι μία καλή ευκαιρία να φρενάρουμε τους γρήγορους ρυθμούς μας, να εκτιμήσουμε τις απλές καθημερινές στιγμές και να απασχοληθούμε δημιουργικά…..οικογενειακώς.

Η γυμναστική είναι ένας πολύ καλός τρόπος ψυχαγωγίας και είναι σημαντική, τόσο για τους μικρούς μας φίλους, όσο και για τους μεγάλους!

 

οικογενειακή υπόθεσηαπασχόληση κατά την καραντίνα

Ήρθε η ώρα λοιπόν, να σηκωθούμε οικογενειακά από τον καναπέ και να ξεκινήσουμε ένα διαδραστικό πρόγραμμα γυμναστικής, το οποίο διαρκεί περίπου μισή ώρα και μπορούν να το κάνουν παιδιά και γονείς μαζί!!

 

Οικογενειακή δοκιμασία 1η (Προθέρμανση):
♥ Βάζουμε την λίστα με τα αγαπημένα μας τραγούδια!
♥ Ξεκινάμε με επιτόπιο τρέξιμο για 1 περίπου λεπτό! Ξεκινάμε με αργό ρυθμό και σιγά σιγά επιταχύνουμε!!
♥ Στην συνέχεια, πηδάμε σαν ένα μικρό βατραχάκι για 20 δευτερόλεπτα!
♥ Έπειτα εκτελούμε αναπηδήσεις, ανοίγοντας χέρια και πόδια για άλλα 20 δευτερόλεπτα!
♥ Για τα επόμενα 2 λεπτά χορεύουμε σε ξέφρενους ρυθμούς το αγαπημένο μας τραγούδι!

 

Οικογενειακή δοκιμασία 2η (Κύριο μέρος):
♥ Εκτελούμε 10 καθισματάκια με αναπήδηση (ανοίγω τα πόδια μου στο ύψος του ώμου, ακουμπάω χέρια στο έδαφος και σηκώνομαι με αλματάκι ψηλά).
♥ Στεκόμαστε ο ένας απέναντι από τον άλλον και εκτελούμε σανίδα (με τεντωμένα χέρια). Όταν είμαστε και οι δύο έτοιμοι ενώνουμε τις παλάμες μας και επαναλαμβάνουμε για 5 φορές με κάθε χέρι, εναλλάξ.
♥ Ήρθε η ώρα της βαρκούλας! Καθιστοί, ανοίγουμε τα πόδια μας ακουμπώντας τις πατούσες μας και πιάνοντας τα χέρια του απέναντι μας! Με τα ποδαράκια τεντωμένα, πρώτα ο ένας τραβάει τον άλλον προς το μέρος του και στην συνέχεια ο άλλος κάνει το ίδιο. Επαναλαμβάνουμε για 10 φορές.

 

Οικογενειακή δοκιμασία 3η (Για τους πιο τολμηρούς):
Εφόσον, έχουμε ζεσταθεί αρκετά παρακάτω θα βρείτε μία σειρά από φωτογραφίες που μπορείτε να δοκιμάσετε γονείς και παιδιά!

Άσκηση 1η

Άσκηση 2η

Άσκηση 3η

Οικογενειακή δοκιμασία 4η (Αποθεραπεία):
♥ Βάζουμε ένα χαλαρωτικό τραγούδι και χορεύουμε στο ρυθμό του για ένα λεπτό.
♥ Μετά παίρνουμε μία βαθιά ανάσα, βγάζουμε τον αέρα με μία εκπνοή, τεντώνουμε όλο το σώμα μας για να φτάσουμε όσο πιο ψηλά γίνεται.
♥ Στην συνέχεια, παίρνουμε ακόμα μια βαθιά ανάσα και γέρνουμε μπροστά για να φτάσουμε όσο πιο χαμηλά γίνεται.

 

Μην ξεχνάτε!
Η άσκηση είναι σημαντική για όλους. Από τη στιγμή που θα περπατήσει ένα παιδί μέχρι τα βαθιά γεράματα ενός ηλικιωμένου, η άσκηση έχει πολλά πλεονεκτήματα να δώσει:

  • στην καρδιά και τα αγγεία
  • στα οστά και τις αρθρώσεις
  • στο ανοσοποιητικό
  • στη διάθεση  WHO (2003)


Παρακάτω παρατίθενται χρήσιμα
βίντεο & ιδέες γυμναστικής για παιδιά και γονείς!

YOUTUBE – ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΓΟΝΕΙΣ – 1

YOUTUBE – ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΓΟΝΕΙΣ – 2

YOUTUBE – ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΓΟΝΕΙΣ – 3

ΙΔΕΕΣ – ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΓΟΝΕΙΣ – 4

Καλή διασκέδαση από την Ρομποτεχνία!

Πηγές:

World Health Organization. (2003). Health and development through physical activity and sport. WHO Document Production Services. Geneva, Switzerland.